Friday, October 31, 2008

My1st Cup Cake




Hi again,


I wanted to share some of my 1st cup cake photos which I made two weeks ago. This was my first attempt. I learnt from the internet and also from our local cup cakes internet entrepreneurs. I tabik sama kamu semua....with all your creativity, effort dan yang penting keberanian memulakan perniagaan. Memang boleh jatuh cinta dengan semua design comel yang cantik-cantik belaka. I have some of my favorites cup cakes bakers & decorators......thay are all great and I dah pasang niat dan tekad nak belajar. Untuk berniaga? Oh...tidak, tidak belum lagi masih jauh lagi perjalanan tu, I want to learn and able to bake and decorate as good as those experts out there not for business just for my pleasure and my family.....harap-harap sedap dan cantik dipandang dan meyelerakan untuk mereka makan.




No comments: